Reserveren
NL
<     VORIGE

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder hebben wij de meest gestelde vragen voor u opgesomd en beantwoord.

Het tijdstip van jouw genietmoment hoor je zodra je bij ons binnenstapt. Zeker is dat jouw behandeling tussen 10:30 en 22:00 uur gepland wordt. En er zit altijd een half uur tussen jouw aankomst en je (eerste) behandeling. Kun je dus lekker rustig aan doen. Je komt immers om te relaxen.

Natuurlijk doen we ons uiterste best om aan jouw wensen te voldoen. Echter kunnen wij het tijdstip van jouw voorkeur niet garanderen. Er zijn immers meer gasten met wensen. En… wie het eerst komt, wie het eerst geniet!

Het definitieve tijdstip hoor je bij aankomst. Behandelingen zijn tussen 10:30 en 22:00 uur én sowieso een half uur nadat je bij ons binnenstapt.

Ja hoor. Komen jullie samen dan doen we ons best om jullie behandelingen op hetzelfde moment in te plannen. Geen garantie dat het kan, want er zijn natuurlijk meer genieters. We beloven je: we doen ons best. Want samen genieten is dubbel genieten. En gezellig bovendien.

Dat hangt af van waar je zin in hebt. Kies je voor een uitgebreid live cooking lunchbuffet in restaurant Hemels? Schuif dan aan tussen 12.00 en 13.45 uur. Liever lunchen in de lounge? De loungekaart ligt voor je klaar van 11:00 tot 17:00 uur!

Voor het diner heb je bij ons lekker de tijd. Tussen 17:00 en 20:30 uur kun je volop genieten in een van onze horecagelegenheden. Wordt het een driegangen dinerbuffet in restaurant Hemels? Of kies je voor een heerlijk plategerecht in de lounge…?

Eigen eten en drinken hoef je niet mee te brengen. Sterker nog, het is niet toegestaan. Laat je
verrassen in onze restaurants. Veel leuker. En lekkerder. Durven we best te zeggen, want we
weten wat onze chefs voor jou in petto hebben…

Nee, die zijn er niet. Er zijn wél vaste badkledingdagen, op iedere dinsdag. Op die dagen draagt iedereen (verplicht) badkleding, de hele dag en overal.

Die ontvang je snel. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, sturen wij de bon naar je toe. Dit kan drie tot vier werkdagen duren. Je kunt de bon online bestellen en betalen via iDEAL of aanschaffen bij onze receptie.

1) Genieten moet je natuurlijk nooit uitstellen…

2) Onze cadeaubonnen zijn geldig tot 1 jaar na uitgifte, zodat je kunt genieten wanneer het jou uitkomt. Niet gelukt binnen dat jaar? Geen stress, je kunt jouw verlopen cadeaubon tot 6 maanden na de vermelde einddatum bij ons inleveren*. Kun je alsnog genieten!

*Hiervoor brengen we eenmalig € 7,95 administratiekosten in rekening.

Natuurlijk. Je eigen spullen zijn altijd het fijnst, niet waar? Je kunt alles ook bij ons huren, hoor. Net zo makkelijk. (Of onze badjassen en handdoeken jouw favoriete kleur hebben, dat kunnen we niet beloven…)

Je boft: op jouw verjaardag is je sauna-entree gratis! Neem wel een geldig identiteitsbewijs mee, zodat we kunnen checken of je ook werkelijk zo jong bent als dat je eruitziet.

Oh ja, we geven graag cadeautjes, maar deze actie niet geldig i.c.m. wellness- of hotelarrangementen.

Bij het inchecken, aan het begin van jouw wellnessdag. Geef je kortingsbon aan de vriendelijkst lachende medewerker en jouw korting wordt in ons systeem ingevoerd. Heb je een cadeaubon? Lever deze dan in aan het eind van je dag, wanneer je betaalt.

Kortingsbonnen voor een sauna-entree zijn alleen geldig voor, inderdaad, een sauna-entree. Boek je een arrangement dan kun je déze kortingsbonnen niet gebruiken. Wél bijvoorbeeld een cadeaubon. (Iets voor op je verlanglijstje…?)

Jazeker. Juist! Geef gerust jouw dieetwensen door wanneer je jouw wellnessdag reserveert. Wellness en voeding horen immers bij elkaar. We serveren daarom wellnessfood: eten en drinken dat goed voor je is, je goed laat voelen én goed bij jou past. Good & happy food dus!

Naast rust bieden we ook privacy, je kunt dus gebruikmaken van een ruimte om te kolven. De voeding bewaren we voor jou in de koeling.

Ja hoor, als er op die dag nog behandelingen beschikbaar zijn, kun je die reserveren. Wil je écht zeker weten dat je kunt genieten van jouw favoriete behandeling, reserveer deze dan ruim van tevoren. Dan heb je nóg meer wellnessgenot om naar uit te kijken!

Iedereen moet kunnen genieten van onze wellness. Dus ja, ons wellnessresort is zoveel mogelijk rolstoeltoegankelijk. Behalve onze whirlpools en trappen in de baden, of sauna's met trappen, zoals de Maa sauna en de Theater Sauna.

 

Eerst genieten, dan betalen. Vinden wij wel zo logisch. Aan het eind van jouw wellnessdag check je uit bij de receptie, dat is ook het moment waarop je de rekening betaalt. Heb je meerdere behandelingen geboekt? Dan kunnen we je vragen die alvast te voldoen. 

Ja. En we accepteren veruit de meeste creditcards.

Wij houden van alles wat blaft en miauwt, maar onze wellness is toch echt voor mensen. Dus nee, huisdieren zijn niet toegestaan in de thermen en het hotel.

Een saunabezoek heeft veel voordelen voor jouw gezondheid. Je weerstand, je huid, je humeur, alles vaart er wel bij. Toch kan het soms verstandig zijn om - zéker bij twijfel - vooraf te overleggen met je huisarts of specialist. Bijvoorbeeld wanneer je koorts of besmettelijke huidaandoeningen hebt. Lees hier meer over contra indicaties.

Een dagje sauna is ontspannen en genieten. Ook tijdens je zwangerschap kun je daar natuurlijk zomaar zin in hebben. Ben je een regelmatige saunabezoeker? Dan kun je prima blijven komen. Ben je nog geen drie maanden zwanger dan kun je een bezoekje beter even uitstellen. Zwanger en saunabezoeken vragen sowieso extra aandacht. Je leest er hier meer over.

Wij houden van zuiver en gezond. Dat geldt ook voor het water in de Thermen. Bij ons baadt je in hoog vitaal water uit eigen bron. We werken niet met chloor en zuren, maar met zoutelektrolyse. Puur dus, en dat voel je!

Dat is op dit moment bij Thermen Soesterberg zelf nog niet mogelijk. Staat op ons verlanglijstje! Tot die tijd kun je bij onze buren, Hotel Kontakt der Kontinenten, je auto wel laden. 

Maak een keuze.