Alle informatie rondom jouw waardevoucher
Voorwaarden en veelgestelde vragen
Voorwaarden van jouw waardevoucher
Jouw gemaakte boeking is door ons geannuleerd en het reeds betaalde bedrag is omgezet in een waardevoucher. Deze waardevoucher is een tegoedbon die je als digitaal betaalmiddel kunt gebruiken wanneer je een nieuw bezoek bij ons boekt. Deze waardevoucher heb je per e-mail van ons ontvangen. Bekijk hieronder alle voorwaarden en veelgestelde vragen.
Noodgedwongen hebben wij ons resort vier maanden moeten sluiten. Dit betekent dat reeds gemaakte boekingen helaas geen doorgang konden vinden. We hebben daarom al onze gasten gevraagd hun boeking te verplaatsen naar een nieuwe datum.
Vanwege deze uitzonderlijke situatie die is ontstaan als gevolg van het coronavirus, hebben wij de wellness waardevoucher geïntroduceerd. De waardevoucher is een tegoedbon die je als digitaal betaalmiddel kunt gebruiken wanneer je een nieuw bezoek bij ons boekt. De waarde van de waardevoucher is gelijk aan het door jou reeds betaalde reserveringsbedrag.
Je kunt de waardevoucher gebruiken als digitaal betaalmiddel voor een nieuwe (hotel)boeking op onze website. De waardevoucher is eenvoudig online te verzilveren. Je gebruikt hiervoor de link die je bij jouw waardevoucher hebt ontvangen.
Stappenplan:
- Open de e-mail die je van ons hebt ontvangen
- Kopieer de waardevouchercode
- Maak jouw reservering via onze website
- Tijdens de laatste stap van jouw reservering kun je jouw waardevoucher code invoeren. De waarde van jouw waardevoucher wordt in mindering gebracht op de totaalrekening.
- Ga verder en bevestig de boeking
Na het bevestigen van jouw boeking, is jouw code verzilverd.
- Je kunt ondanks de coronacrisis tóch een nieuwe boeking bij ons maken op het moment waarop je wenst!
- Je kunt zelf eenvoudig een nieuwe boeking maken op onze website.
De geldigheid van jouw waardevoucher staat aangegeven op de voucher.
Indien je een toekomstige reservering mét betaling bij ons heeft staan, welke je niet tussentijds hebt bevestigd of verplaatst, ontvang je de waardevoucher.
Nee, dat hoeft niet. Je bepaalt zelf hoe je de waarde van de waardevoucher besteedt. Als het totaalbedrag van jouw nieuwe boeking lager is dan de waarde van de waardevoucher, dan houd je het resterende bedrag tegoed als waardevoucher. We raden je daarom aan de waardevoucher goed te bewaren.
De waarde van de waardevoucher is gelijk aan het reeds vooruitbetaalde reserveringsbedrag.
De waardevoucher heeft de waarde van jouw reservering en hoeft niet in een keer te worden besteed. Je kunt de waardevoucher inderdaad gebruiken voor de entreetoegang bij meerdere boekingen.
Indien de code van de waardevoucher niet werkt, kun je contact opnemen met info@thermensoesterberg.nl. Wij helpen je graag!
De waardevoucher wordt in principe per e-mail verstuurd. De e-mail kan ook in jouw spambox terecht zijn gekomen. Indien je vragen hebt kun je contact opnemen met info@thermensoesterberg.nl.
Nee, dit is niet mogelijk.
Nee, dat kan niet. De waardevoucher staat op jouw naam. Je dient de voucher dus zelf te gebruiken bij het maken van een nieuwe boeking. Bij aankomst kunnen wij vragen om legitimatie.
Nee, dat kan niet. Met de waarde van de waardevoucher kun je een nieuw bezoek boeken. Je kunt de waardevoucher niet inwisselen voor een cadeaubon.
Het tegoed wordt zichtbaar op het moment dat je de waardevoucher een volgende keer gebruikt tijdens het reserveren.
Je kunt jouw waardevoucher alleen gebruiken voor nieuwe boekingen. We adviseren je te wachten met boeken, tot je de waardevoucher hebt ontvangen. Zodra je de voucher hebt ontvangen, kun je zelf online een nieuwe boeking maken.
Neem contact op met ons contact center; info@thermensoesterberg.nl. Wij bezorgen je de waardevoucher graag opnieuw.