Onze duurzaamheid

100% duurzaam!

Vanaf eind maart zijn wij 'all-electric'. Dat wil zeggen; volledig gasloos en met 100% duurzame energie. Benieuwd wat wij doen?

Lees meer
Wat wil je reserveren?
Sauna entree Arrangement
Behandeling zonder sauna
Losse massage of behandeling

Geef ons je mening: Hoe was jouw bezoek bij Thermen Soesterberg?

Wij hopen dat je hebt genoten van een heerlijk dagje ontspanning bij Thermen Soesterberg. Gasttevredenheid is prioriteit nummer 1 bij ons. Daarom hopen we dan ook dat je ons je mening wil geven over hoe jij je bezoek hebt ervaren. Wij nemen jouw feedback serieus en gaan ermee aan de slag. Indien je wilt dat we contact opnemen met je, geef dit dan onderaan de vragenlijst aan. 

Wanneer was je laatste bezoek aan ons?

Hoe beoordeel je: Wellness

De service tijdens ontvangst en uitcheck

Ons aanbod van saunafaciliteiten (sauna's, baden, rustruimten etc) en de uitstraling daarvan

De (technische) staat van onze saunafaciliteiten (nieuw, werkte alles?) *

De hygiëne in ons wellnessresort

De service van onze bedieningsmedewerkers in onze horecagelegenheden

De kwaliteit van het eten in onze horecagelegenheden (in de thermen)

De kwaliteit en gastvrijheid van onze saunapleinmedewerksters/gastvrouwen?

De verzorging van de tuinen van Thermen Soesterberg

Hoe beoordeel je: Het belevenisprogramma

Het belevenisprogramma (rituelen en meditaties)

Hoe beoordeel je: Behandeling

De kwaliteit van je behandeling

De informatie en uitleg over de uitgevoerde behandeling

Jouw bezoek aan Thermen Soesterberg

Wat was voor jou de voornaamste reden van jouw bezoek aan ons resort?

In hoeverre zijn wij erin geslaagd om jouw verwachtingen waar te maken?

1 = Helemaal niet, 10 = Verwachtingen volledig overtroffen

Aanbeveling/suggesties

In hoeverre zou je Thermen Soesterberg aanbevelen bij je vrienden, familie of kennissen?

Heb je nog suggesties voor ons?

Maak een keuze.